Botox wordt steeds normaler

Veel mensen zien botox nog steeds als iets negatiefs. Deze gedachtegang is echt typisch iets van 20 jaar geleden. Vroeger was de kwaliteit niet goed en er zijn altijd mensen die het overdrijven. Vaak wordt een product geassocieerd met deze mensen die overdrijven. Ik ga jullie vertellen waarom botox beter is dan dat het vroeger was. 

De transparante markt
Het internet en social media heeft het een stuk makkelijker gemaakt om bedrijven en producten op te zoeken en te vergelijken op basis van vrijwel alles. Voor bedrijven wordt het steeds belangrijker om een strakke PR strategie en marketing campagne op te zetten. Als jij iets negatiefs doet blijft dat geen geheim tegenwoordig. Dit geld voor vrijwel iedereen en ook voor mensen die injectables zoals botox verkopen. De markt is te transparant om simpelweg te liegen en denken dat je er mee weg komt. Reviews zijn overal te lezen en mensen delen slechte ervaring op Facebook en Instagram.

Het veranderende zelfbeeld
We worden dagelijks met steeds meer soorten mensen geconfronteerd door social media. Er zijn een heleboel mensen die doormiddel van botox en een facelift het perfecte lichaam en een mooi gezicht proberen te creëren. Vaak lukt dit omdat ze heel veel volgers hebben. We worden dagelijks geconfronteerd met dit soort mensen het zorgt ervoor dat we anders naar ons zelf gaan kijken. We proberen zo min mogelijk waarde te hechten aan de mening van andere, maar in hoeverre lukt dat?

De kwaliteit is gestegen
Reviews van producten en de botox ervaringvan andere mensen is steeds makkelijker te vinden en te beoordelen. De kwaliteit van botox is dan ook gestegen. De artsen zijn steeds bekwamer en willen de klanten echt helpen in plaats van hen oplichten. De klanten willen een kwalitatief sterk product en vragen en eisen steeds meer de cosmetische artsen.

https://faceland.nl/