IKEA klantenservice telefoonnummer

Contact opnemen met de IKEA klantenservice

IKEA is het bekende Zweedse concern met een groot assortiment aan woonartikelen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan banken, tafels, kasten of bedden. Op de website staat al veel informatie over de winkel, waaronder de veelgestelde vragen en antwoorden daarop, maar het kan natuurlijk zijn dat u een vraag hebt voor de IKEA klantenservice. Aarzel dan niet om contact op te nemen. Dit kan op verschillende manieren, namelijk:

* Via de virtuele medewerker van de IKEA klantenservice

* Telefonisch

* Via Twitter

We zullen deze mogelijkheden hieronder kort bespreken.

IKEA klantenservice: Anna

Anna is de virtuele medewerker van IKEA. U kunt bij Anna terecht als u vragen heeft over bijvoorbeeld producten van IKEA of over garantie, maar ook voor allerlei andere zaken. U kunt uw vraag kwijt in het chatvenster op de website van IKEA. Er wordt daarbij aangeraden om simpele zinnen met eenvoudige bewoordingen te formuleren.

Andere manieren van contact opnemen

U kunt natuurlijk ook telefonisch contact opnemen met de IKEA klantenservice. Dit kan via de IKEA informatielijn. Medewerkers van de klantenservice zitten hier maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur en zaterdag van 09:00 tot 18:00 uur voor u klaar. Een gesprek kost €0,55, plus de gebruikelijke belkosten. U bereikt de informatielijn door te bellen naar: 0900 – 235 45 32. Op zondagen is de informatielijn niet bereikbaar.

Hoewel de informatielijn niet altijd te bereiken is, kunt u altijd terecht op de Twitter pagina van IKEA. Medewerkers van de IKEA klantenservice zitten hier op maandag tot en met vrijdag van 10:00 tot 19:00 uur en zaterdag van 09:00 tot 18:00 uur klaar om uw vragen te beantwoorden. U kunt natuurlijk buiten deze werktijden ook vragen of andere berichten achterlaten. Medewerkers van de klantenservice van IKEA zullen hier dan zo snel mogelijk op reageren.

http://deklantenservice.nl/bedrijven/ikea-klantenservice/